2. Actualités
  3. Enquête de satisfaction EDNC

Les résultats de l’enquête de satisfaction des doctorants de l’École Doctorale Normande de Chimie sont maintenant consultable sur notre site. Cette enquête a été menée entre Juin et Septembre 2023 auprès des 164 doctorants de l’EDNC ; les résultats ont été traités par le bureau de l’EDNC incluant l’équipe de direction et les représentants des doctorants.

The results of the satisfaction survey of PhD students from the Normande Doctoral School of Chemistry are now available on our site. This survey was carried out between June and September 2023 among the 164 doctoral students of the EDNC; the results were processed by the EDNC teams including the management team and representatives of the doctoral students.